Enify Hjelp I Få hjelp med Enify

Hvis du har noen spørsmål eller tekniske problemer når du bruker Enify så er det flere muligheter for å prate med oss. Teamet vårt er her for å hjelpe og vi svarer så fort som mulig via ticket systemet, chat eller epost.

Enify Hjelpesenter

  • Enify Hjelpesenter er et bibliotek med steg for steg guider, dokumentasjon og feilsøkingssteg. Tilgjengelig på norsk og engelsk. For å finne relevant informasjon bruk søkeboksen i Hjelpesenteret. 

Help Center

  • Skulle noe mangle eller du fremdeles har spørsmål, er vi også tilgjengelig via Chat og via Ticket systemet vårt inne i Hjelpe senteret. Denne er tilgjengelig i arbeidstid mellom (08:00-16:00)

🗨️Chat:  For å starte en samtale må du godkjenne at vi får lov å prosessere dine data, det er for at vi skal kunne lagre informasjonen for å kunne hjelpe deg på best mulig måte. Skriv så inn meldingen din i meldingsfeltet og trykk enter. Vi svarer så fort vi kan.


🎟️Ticket: Er tilgjengelig direkte fra Enify eller under hjelp i Hjelpesenteret. Vi besvarer henvendelser som regel ila. 24-48 timer. 

✉️Email: Dersom abonementet ditt inkluderer det kan du ha tilgjengelig en customer success manager fra Enify Teamet. Ta gjerne kontakt direkte dersom du trenger assistanse. 




Enify Support

Du kan kontakte Enify Support på flere måter:

enify help center

  • Dersom du vil sende inn en ticket for å få hjelp responderer vi som oftest innen 48 timer.
  • For å kunne hjelpe deg så godt som mulig er det noen trinn du kan ta for å sikre at problemet løses mest mulig effektivt:
    • Vær tydelig: Dersom informasjonen i en Ticket er "elementet mitt fungerer ikke", må Enify teamet følge deg opp med følgende spørsmål før de kan begynne å prøve å løse problemet: hvilket konkret element er det snakk om? Hvilket program prøver du å åpne? Hvordan ser det ut på din side når det ikke fungerer/hvilken feilmelding får du opp.
    • Avklar med bilder og logger: det kan være vanskelig å beskrive et problem med ord, spesielt hvis problemet du opplever f.eks. kun skjer på hjemmekontor men ikke på kontornettverket. Det er veldig nyttig å inkludere skjermbilder eller Enify loggfiler når det er mulig. Dersom du laster disse opp sammen med ticketen vil Enify Teamet raskt kunne se eller utelukke hvor feilen er. 

Enten du sender inn en henvendelse via chat, ticket eller email vil disse tipsene gjøre at Enify support spesialister kan begynne å jobbe mot en løsning så snart ticketen er tildelt. Du vil få tilbakemelding når dette skjer.