I den digitale verden kan det oppstå feil. Meldingen i "My Work" mottas hvis forbindelsen er tapt mellom Enify og Enify -Engine som kjører på din PC. Følg instruksjonene nedenfor for å få koblingen opp igjen.
Enify Engine skal starte opp automatisk når du starter datamaskinen.
Meldingen over vises dersom Enify Engine ikke er startet, den ikke er lastet ned/installert eller forbindelsen mellom Enify og Enify Engine er tapt. Det siste problemet kan normalt løses slik:
- Klikk "Reconnect"
- Refresh Enify web-appen eller Enify websiden
- Dersom Enify Engine er startet finner du den på verktøylinjen på PCen med følgende ikon
Hvis du ikke finner den der må du starte den. Her er to måter du kan starte på:
- På PC-en din klikk på Windowsikonet nederst i venstre hjørne og søk på Enify.
- Klikk på Enify Engine App for å starte
- Under en normal installasjon vil Enify -Engine bli installert her:
C: \ Users \ DITT BRUKERNAVN \ AppData \ Local \ Programs \ EnifyEngine - Klikk på EnifyEngine appen du finner for å starte.
- Dersom du ikke har lastet ned og installert Enify Engine, gjør du dette enkelt ved å klikke på knappen "Download Enify Engine" eller ved å klikke på profilen din øcerst i høyre hjørne i Enify Appen å trykke "Download".
- Dersom ingen av stegene over fungerer - ikke nøl med å ta kontakt.