Enify Error I Feilsøking "My Work"

I den digitale verden kan det oppstå feil. Meldingen i "My Work" mottas hvis forbindelsen er tapt mellom Enify og Enify -Engine som kjører på din PC. Følg instruksjonene nedenfor for å få koblingen opp igjen.

Enify Engine skal starte opp automatisk når du starter datamaskinen.



Meldingen over vises dersom Enify Engine ikke er startet, den ikke er lastet ned/installert eller forbindelsen mellom Enify og Enify Engine er tapt. Det siste problemet kan normalt løses slik:

  1. Klikk "Reconnect"
  2. Refresh Enify web-appen eller Enify websiden
  3. Dersom Enify Engine er startet finner du den på verktøylinjen på PCen med følgende ikon
    image-png-Nov-17-2021-11-39-41-25-AM
    Hvis du ikke finner den der må du starte den. Her er to måter du kan starte på:
    1. På PC-en din klikk på Windowsikonet nederst i venstre hjørne og søk på Enify. 
    2. Klikk på Enify Engine App for å starte
    3. Under en normal installasjon vil Enify -Engine bli installert her:
      C: \ Users \ DITT BRUKERNAVN \ AppData \ Local \ Programs \ EnifyEngine
    4. Klikk på EnifyEngine appen du finner for å starte. 

  4. Dersom du ikke har lastet ned og installert Enify Engine, gjør du dette enkelt ved å klikke på knappen "Download Enify Engine" eller ved å klikke på profilen din øcerst i høyre hjørne i Enify Appen å trykke "Download".
    image-png-Nov-10-2021-10-07-30-56-PM
  5. Dersom ingen av stegene over fungerer - ikke nøl med å ta kontakt.